Saturday, August 25, 2007

I love Werner Herzog!

نمی دونم تا حالا براتون پیش اومده که مثلا یه کتاب یا نویسنده یا ... هر چیزی رو دوست داشته باشین ولی یه دفعه متوجه بشین که میزان علاقه تون به اون چیز بیشتر از اونیه که فکر می کردین؟ شاید آره شاید هم نه. اصلا شاید حتی حرف هام به نظرتون بی معنی به نظر برسه ولی باید بگم این اتفاق برای من زیاد پیش میاد! مثلا بارها شده که از یه فیلم خوشم اومده ولی در طی زمان (گاهی بعد از 2-3 سال) حس کردم که چقدر اون فیلم رو دوست دارم و بعد از اون 1000 بارفیلم رو دیدم (برای نمونه فیلم باشگاه مشت زنی).
ورنر هرتزوگ از اون کارگردان هاییه که من از کارهاش خیلی خوشم میاد. بعد از دیدن چند تا مستند درباره ی هرتزوگ و مصاحبه هاش، از شخصیتش هم خوشم اومد. آدم خیلی با حال و جالبیه. همه ی اینها رو مدت ها بود می دونستم ولی تازه امروز وقتی تبلیغ فیلم جدیدش رو دیدم متوجه شدم که چقدر هرتزوگ رو دوست دارم و برای کارهاش ارزش قایلم. فردا رو مرخصی گرفتم که برم و فیلم جدیدش رو ببینم. گزارش فیلم رو بعدا می نویسم!

1 comment:

Anonymous said...

سلام
منم از هرتزوگ خیلی خوشم می یاد.
خوش به حالتون که فیلمش رو روی پرده ی سینما می بینین.

لذتشو ببرین