Thursday, March 15, 2007

کمي تا حدودي اولين نوشته


این نوشته، اولین نوشته ی من در خواب و خیاله. البته اکثر دوستان می دونن که من تا حالا نوشته ها، عکس ها و همه ی مطالب مورد علاقه ام رو توی سایت مالتی پلای نگه می داشتم. قابل توجه عزیزانی مثل ناصر هم باشه که اصرار روزافزونشون در عضویت من در بلاگر مشوق اصلی من در این کار بود. البته راستش بیشتر کنجکاو بودم بدونم که بلاگر واقعا چقدر برتر از مالتی پلای عمل میکنه؟! به هر حال این شد که اومدم به اینجا یه سری بزنم. از آینده ی دور هنوز خبری ندارم ولی در آینده ی نزدیک سعی می کنم که پست های بدردبخور و از فیلتر گذشته ی اون یکی سایت رو اینجا هم بگذارم ولی هنوز خیال ندارم به طور کل اسباب کشی کنم. پیشاپیش هم از هرگونه مسیُولیت معنوی و غیرمعنوی در قبال مطالبی که اینجا پست می کنم شونه خالی میکنم. اگه کسی دنبال شر می گرده میتونه توی اون یکی سایت پیداش کنه!

4 comments:

Naser said...

سلام
سلام
سلام
خوش اومدي به بلاگ اسپات
ببين: همه ي مطلبات به درد بخورن! شک نکن!
چه حس خوبيه که اينجا هم اولين کامنت رو من مي ذارم.

Maryam said...

سلااااااااااااااااااام
خيلي مبارکه! وقتي ديدمش کلي ذوق کردم. خيلي خوشکله. عااااااالي. ديگه فقط مونده درست کردن يه فوتوبلاگ واسه عکساي قشنگت که مي دوني چقدر منتظرش

Forough said...

ناصر و مریم عزیز از کامنت های محبت آمیزتون ممنون. ناصر جان از کمکت واقعا ممنون حالا حالاها باید ازت یاد بگیرم! مریمی در مورد فوتوبلاگ هم که قرارمون یادته، قرار شد من فوتوبلاگم رو با بلاگ طراحی های تو راه بندازم. بازم مرسی

Mehdi said...

من خوندن ِ وبلاگهای خوب رو دوست دارم مخصوصا اگه مال دوستای خوب باشه.
نولد وبلاگت مبارکه. خوشحالم که اینجا هم می بینمت. قالب قشنگی هم داریا.
عید خودت و وبلاگت هم مبارک.