Thursday, April 5, 2007

هنر غرق شدن

الان چند وقته که به طور پراکنده دارم ادبیات انگلیسی ، بخصوص اشعار انگلیسی، رو مطالعه می کنم و سعی می کنم که با شاعرای بیشتری آشنا بشم. یکی از شاعرای سبک نوین که من از کارهاش خیلی خوشم میاد بیلی کالینز شاعر آمریکاییه. یه جور طنزدو پهلو و ظریف آمیخته با تصویر پردازی قوی توی اکثر شعرای کالینز هست که من خیلی دوستش دارم. چند وقت پیش داشتم توی سایت یوتیوب چرخ می زدم که با یه سری کار جالب روبرو شدم. کالینز یه سری از شعرهاش رو روخوانی کرده و با کمک یه کارگردان واسه شعرهاش کلیپ ساخته. کارهای خیلی خوبی توی مجموعه هست و اکثرشون رو توی یوتیوب گذاشتند. اگه بخواین می تونین از اینجا ببینینشون و اگه دوست داشته باشین می تونین مجموعه ای صوتی از شعرهای کالینز رو از اینجا دانلود کنین. متن شعرها رو هم از این سایت می تونین بخونین.



3 comments:

Anonymous said...

از وقتي كه اين مطلب رو گذاشتي مدت زيادي مي گذره ولي من تازه ديروز فرصت كردم به لينك هايي كه گذاشتي سر بزنم و چند تا از كارها رو ببينم و بشنوم و بخونم. بعضياشون واقعا عالين. شايد بشه گفت بيشترشون. خيلي لذت بردم. از بابت مطلب و لينك هاي خوبت ممنون. مي دونم كه اين روزها امتحان داري. خسته نباشي و موفق باشي

Naser said...

من هم از كليپ ها خيلي خوشم اومد. البته مريم آوردشون ديدم. خيلي آوانگارد بود ايده ي انيميشن ها. درسته؟

Forough said...

آره به نظر من هم ایده های خیلی خوب و میشه گفت آوانگاردی داشتن اکثرشون. من خودم بیشتر از نزدیکی حس شعرها با کلیپ ها خوشم اومد