Wednesday, December 19, 2007

Hero's come back!!!!!!

در رو آهسته باز می کنه که کسی متوجه نشه. جفت پا می پره توی اتاق و داد می زنه : "هی! من برگشت...." گرد و خاکی که با پریدنش توی اتاق بلند کرده می ره توی گلوش و سرفه مجال تموم کردن جمله اش رو بهش نمی ده. دور و برش رو نگاه می کنه. کسی توی اتاق نیست و خاک روی همه چیز رو پوشونده. بطری های مشروب رو که خریده بود واسه جشن گرفتن "بازگشت قهرمانانش" می گذاره روی زمین و کیسه ی مشروب رو می کشه روی سرش و شروع می کنه به تمیز کردن اتاق.

خیلی وقته که به وبلاگم سر نزدم. اول این که واقعا با درس هام و کار مشغول بودم و دوم این که اصلا حال و حوصله ی نوشتن نداشتم. به هر حال من دوباره برگشتم و می خوام یه تغییرات اساسی به وبلاگم بدم!دوست دارم نظرتون رو راجع به تغییرات بدونم. البته احتمالا تغییرات رو از هفته ی دیگه می بینید.

4 comments:

parissa said...

خوش اومدي

Anonymous said...

خيلي خوشحالم كه دوباره برگشتي. فكر كنم ما معادلي براي
welcome back
نداريم، پس منم مي گم خوش اومدي

علی فتح‌اللهی said...

راستش من میونه خوبی با تغییر ندارم به هر حال خوبه که برگشتی

Naser said...

عوضش من میونه ام خیلی خوبه با تغییر.
فکر کنم مهمتر از هر چیز اینه که روشی پیدا کنی برای اینکه مرتب بنویسی. اگه دستی به سروگوش ظاهر وبلاگ هم بکشی خوبه فکر کنم.
به هر حال خوش اومدی!