Thursday, May 31, 2007

Zen

Look at her. She is flirting with that boy.Huh, I guess I can't blame her. You know, almost everybody wants to be liked and wants to know if she is being liked. It's funny though, sometimes you meet people that you'd want them to like you more than anybody else ... you want it so bad, not knowing that things change after a while. It's like meditation. You start humming a tone and if you focus well enough you'll hear the humming sound from another source; that's when all of a sudden you find yourself so drowned into liking the person that you're gonna forget about being liked. I wonder if this is the definition of love or hate?! Ah, I'm drunk; but I know what I'm talking about. I wanna decide if it's love or hate. I, it is I who shall give orders. Your redemption day is getting closer ...

5 comments:

Mehdi said...

خیلی خوشم اومد.
بعدا می گم چرا.

Forough said...

مهدی مشکوک میزنی، این اواخر هرچیزی می گی، یه بعدا می گم دنبالش میاری. بابا این همه ما رو توی تعلیق نذار، گناه داریم

Unknown said...

من حدس می زنم چرا مهدی خوشش اومده! فکر کنم چون زبانش بی عیب و نقصه از نظر گرامری خوشش اومده. ولی من دو تا سوال دارم:
اول اینکه من از کجا بفهمم که این نوشته مال خودت بود یا نه؟ (قاعدتاً مال خودته)
دومیش مربوط به پست بعدیته، ببین چون تو الان خارج هستی وقتی می نویسی این دوستم رفت پبش اون دوستم و بعد با دوستشون رفتن بیرون ما اصلاً مذکر مونث ها رو نمی فهمیم. اگه ایران بودی همشون رو مونث فرض می کردیم، ولی الان من گیج شدم. یه جوری برامون روشن کن قضیه رو

Forough said...

رضا جان خوشحالم که از غیبت صغری در اومدی و ممنون که به اینجا هم سری زدی. در جوابت باید بگم که : اول تو و بقیه مجبورید که باور کنید این نوشته ها مال منه چون چاره ی دیگه یی ندارید (ظاهرا) دوم این که خوبی زبان شیرین فارسی همینه که جنسیت واسه آدم ها قایل نیست . تازه من توی ایران هم دوست های مذکر داشتم مگر این که ... در هر صورت برای این که خیالت راحت بشه می گم که دوستانی که راجع بهشون نوشتم همهگی "استریت" هستن یا به عبارتی میلی به جنس موافق ندارند.

Mehdi said...

مي دوني رضا جالبيش به چيه؟ وقتي بعد از يه مدت طولاني(مثل همين غيبت آخريش)بر مي گرده يه سر همه جا مي زنه و به همه يه چيزي مي گه يا به عبارتي ميندازه;)(البته منظورم به تيكه ايه كه به من انداخت ها)ولي مي دوني كه قلب مهربوني داره:))